نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مامان روان شناس

نائیریکای مهربون

1390/5/24 19:03
نویسنده : مامانی
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز جونم سلام

اول دلیل انتخاب اسم این پست: دخترکم تو خیلی مهربونی جدیدا یاد گرفتی وقتی غذا میخوری و خوردنی رو بر یمی داری یه تکه موچم هم می زاری تو دهن من یا بابایی و می خندی.البته بعضی وقتها هم از دهنت در می آری و می خواهی بزاری تو دهن ما دخترم مهربونم.

دخترکم تو در روز 19 مردار یعنی 11 ماه و هفت ماهگیت خودت بدون کمک ایستادی

 

دیروز برای مه از روی اوپن آشپزخونه چیزی برداری رفته وبدی روی لبه مبل ایستاده بودی. ه من یک دفعه از آشپزخونه اومدم بیرون و تو رو دیدم. خیلی دلم می خواست از این صحنه عکس بگیرم اما ترسیدم با مخ بخوری زمین. 

جمعه شب گذشته دوباره باهم رفیتم سینما تک. دم در سینما من دوست قدیمی ام رو دیدم. و بهشون دگفتم تو  سینما خیلی آرومی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همیگی رفتیم فیلم انینجا بدون من که یم فیلم معنا گرا بود رو دیدیم. ردر حین دیدن فیلم چند نفر به مسئول سالن گفتند مه هوا سرده و کولرها رو خاموش کنید و خاموش کردن کولر همان وگرم شدن هم همان........... و فیلم هم ریتمش کند بود و توجه تو رو جلب نمی کرد و شرو ع کردی به نق زدن.....

من تو رد بردم بیرون سالن آروم شدم وقتی برگشتیم تو سالن من بهت می گفتم هیس تو هم می گفتی هیس اما آروم نشدی و من 20 دقیقه آخر فیلم رو ندیدم.

از کارهی جدیدت همون شلوغ کاری ها ی گذشته است. عاشق تلفن شدی و وقتی بهت می گم الو دستت رو می زاری روی گوشت که مثلا داری تلفن می کنی.

قربون برم که اینقدر نازی.

در ادامه عکسهای نائیریکا جونم

نمیدونم چرا دختر من هروقت لباس خوشگل می پوشه عکساش قشنگ نمی شه

ماکارونی خوردن

راه رفتن

نائیریکا بعد از خوردن بسکویت های بای

نائیریکا دستت رو از دهنت بیار بیرون

دوستان عزیز قراره ما همگی آخر هفته بریم شمال تو پست بعدی  خاطرات  اولین سفر شمال نائیریکا رو می نویسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

رامیلا
24 مرداد 90 21:08
نازی کارهاش مثل رامیلای منه .
مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 22:03
سلام دوستم خوبی ؟ عزیزم چقدر عکسای دخملت نازه دلم می خواد بخورمش سفر خوش بگذره
مامان حسنی
24 مرداد 90 23:26
سلام اول ازهمه یه ماچ گنده برای دخمل خوشگل بعدهم دلم ضعف رفت برای اون عکسای نازش دست مامان هنرمند دردنکنه
عزیزم سفرخوش بگذره مواظب مامان جون هم باش


مامان پارسا جون
25 مرداد 90 1:23
وای الاهی من قربونش برم هزار ماشاالله خیلی خوردنیهمامانش دختر گلت با هر لباسی خوشگله
آرتین خان
25 مرداد 90 1:48
چه عکس های نازی خوش بگذره مواظب خودتون باشین منتظر تاپیک بعدی هستیم
مامان آريا
25 مرداد 90 13:47
خاله قربون مهربونيت برم كه تو اينقدر نازو جيگري عكساتم خيلي ناز و بودن ماماني اشتباه فكر مي كني دخترم هميشه توي همه عكسا خوب و نازه
عمو وحید
25 مرداد 90 22:50
وای که این جوجه ما چه نمکی شده. من که هر سری عکساشو میبینم دلم واسش پر میکشه. کاشکی تهران بودین. سفر بی خطر. خوش بگذره.
مامان آنیسا
26 مرداد 90 5:26
سلام به دوست خوبم قربونت برم با اون غذاخوردنت نوش جووووونت عزیزم بوسسسسسسسسسسس
قالب های پرنسس
26 مرداد 90 13:08
قالب رایگان با عکس فرزندتان ..... حتما سر بزنید پشیمون نمی شی.
مامان نفس طلایی
26 مرداد 90 18:31
براتون نظر خصوصی گذاشتم
مامان وانیا
26 مرداد 90 23:29
مامانی من خودم هواااااارتااااااا خوشگلم لباسو بی خیال
مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 1:56
سلام می تونم بپرسم برا کنکور خوندید یا نه؟ اگه اره چه طور بوده برنامه تون و کلاس و ازمون کجا شرکت کردین ؟ و اینکه رتبه تون چند شد؟ بازم ببخشید اما منم روان بالینی علامه می خونم ترم 7 ام می خوام برا کنکور ارشد بخونم هنوز درست شروع نکردم البته شاگرد اول گروهمونم اما علامه رو که می شناسین حساب و کتاب نداره می خوام حتما کنکور بدم بازم شرمنده


کنکور شرکت کردم. سال 84 اون زمان اینقدر آزمون رواج نداشت. رتبه ام هم 5 شد
مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 1:57
سلام با اجازه لینکت می کنم
گیلدا
27 مرداد 90 11:44
سلام.به به چه عکسهای قشنگی.خوب بلده قاشق چنگال بگیره دستش.النا اگه بگیره دستش تو چشمش هم می کنه می ترسم بهش چنگال بدم.با دست ماکاورنی می خوره.عکسهاش رو روی سی دی بریز نگه داره یادگاری قشنگیه
مامان پریسا
27 مرداد 90 11:49
سلام به مامان گل و دخمل خوشکل. عزیزم خوشحال شدم با وب شما آشنا شدم خیلی اتفاقی اومدم ولی این دخمل ناز نگهم داشت. با اجازه لینکتون میکنم اگر دوست داشتی شما هم ما رو به جمع دوستان اضافه کنید.
مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 23:13
قلبهای کوچکم
28 مرداد 90 17:34
سلام عروسک خوشگل . خیلی نازی ، خدا حفظت کنه همیشه و همه جا . بوووووووووس .
مامان آريا
29 مرداد 90 13:12
قربون ماكاروني خوردنت نوش جونت ماماني اسم پسر من آرياست نه پارسا
مامان نوژا
31 مرداد 90 19:23
سلام به مامان نایریکا و نایریکای گل .عکسهاش خیلی با مزه است مخصوصا اون که ماکارونی میخوره
ابی
2 شهریور 90 6:21
تبریک میگم به شما بابت داشتن نینی گلتون و سرزنده بودن و شادی خودتون
مامان آوا
2 شهریور 90 15:12
سلام عزیز دلم....قربون شیرین کاریهات برم...یادم نرفته که آخر مرداد قرار بود بیای تهران!!!!! باشه حالا دیگه ما رو می کاری
پسري از نسل فاطمه سلام الله عليها
4 شهریور 90 17:24
با سلام اگر به دنبال یک زندگی شیرین هستید به وبلاگ زیر بياييد www.khoshbakhti20.blogfa.com وي‍ژه متاهلین وبلاگی حاوی نکات کلیدی برای ایجاد زندگی مشترک
محبوبه نظري(از زبان آموزان زبانكده وزيري)
1 آبان 90 13:19
سلام از ديدن عكسهاي نايريكا جون واقعا لذت بردم اميدوارم به سلامتي و زير سايه پدرو مادر بزرگ بشه........ايده بسيار جالبي بود موفق باشيد.