نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مامان روان شناس

اولین خرید نانا

1392/5/26 18:18
نویسنده : مامانی
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک قشنگم

دیشب با بابایی خاله ها رفتیم مجموعه مهنور وقتی رسیدیم دم در تو که یادت بود قبلا اومدی دوچرخه سواری دویدی طرفش و جیق زد یبریم سوار شیم و بعد کلی دوچرخه بازی و رفت روی سرسره بادی و فیلم بازی که وای من می ترسم، هوس پیتزا کردی و ما رو کشوندی بیرون و بعد وقتی نشستی توی ماشین خوابت برد

اما صبح امروز از وقتی از خواب بیدار شدی گفتی : فلوگ رفت ، مریم رفت و حالا ما بریمم بستنی بخریم و بعد از تموم شدن کار بابایی رفتیم بانک و اونجا شما نیکوکار شده بودی و می خواستی تو صندوق صدقات پول بریزی و البته با ذوق کلی از پول های من تریختی تو صندوق و همه تو بانک وایستاده بودند به کارات می خندیدند،

بعد شروع کردی به تکرار جمله های من : مامان بشین تو ماشین من زود برم بستنی بخرم بیام . دم در سوپری پیاده شدی و رفتی تو سو پری و اول خجالت می کشیدی و انگشت به دهن ایستاده بودی و بعد من به اشاره بهت گفتم بگو و تو داد زدی بستنی می خوام و  دویدی طرف فریز بستنی و پول رو دادی به فروشنده و اونم بهت دوتا بستنی کیم داد و تو از خوشجالی تا خونه بستنی ها رو بغل کرده بودی ....

اینم اولین خرید دخمل ناز

اینقدر این روزها شیرین و ناز شدی که اصلا من یادم  می ره خاطرات رو بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
26 مرداد 92 21:00
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مريم مامان نيكان
3 شهریور 92 12:26
سلام عزيزم خيلي خوشحالم كه دوباره شروع به نوشتن كرديد دلمون براتون تنگ شده بود اگه ممكنه عكسهاي دخمل قشنگمون رو هم بگذاريد تا دلمون باز شه