نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مامان روان شناس

ادامه 11 ماهگی

1390/5/19 2:18
نویسنده : مامانی
432 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم شیطون من

تو ردو روز گذشته مهمون داشتیم .مریم خانم مهمون ما بود که تو ارتباط خیلی خوبی باهاش برقرار کرده بودی و اصلا یادت نبود که من هستم

قربون دختر مهربوووووووووووووووونم برم که همیشه خوش اخلاقه و خودش رو تو دل همه جا می کنه

نمی دونم وقتی نگاهت می کنم پر از شور ............ نمی دونم چه اسمی باید برای این احساسم بزرام

حتی وقتی می خوابی دلم برات تنگ میشه............

niniweblog.com

وفتی صبح از خواب بیدار میشی حسابس از سر کول من بالا می ری و اما من رو بیدار نمی کنی ، برای خودت بازی می کنی.

ساعت خوابت کاملا با ساعت خواب من تنظیم شده. تو داری حسابی شیطونی می کنی وقتی من چراغ رو خاموش می کنم و می خوابم تو هم می فهمی که موقع خوابه و می یایی کناریم می خوابی.

niniweblog.com

حسابی روزها خونه رو بهم می ریزی و من مدام باید دنبالت بدوم و  تمیز کنم

به کابینت آشپزخونه خیلی علاقه داری....... فکر کنم همه بچه ها مثل تو باشند . آخه خیلی از مامانا شاکی هستند از دست شیطون بلاهاشون

وقتی بهت می گم دس دسی شروع می کنی به دست زدن و می گی د د د 

وقتی می گم نی نای نای خودت تکون می دی چه تکونهایی دست جنیفر رو از پشت بستی

حسابی عاشق پله نوردی هستی و جند شب پیش که رفته بودی مهمونی افطاری خونه دایی حمید ( دایی مامانی) وقتی می ذاشتمت روی زمین می دویی طرف پله و من باید دنبالت می اودم

خونه دایی فکر می کنم 100 نفر مهمون بودند تو بغل همه رفتی و خندیدیی و حسابی بازی کردی

همه می گفتند چه دخمل تپلی............

خیلی دوست داری باهات دالی بازی کنم  و موقعه بازی از خنده غش می کنی

niniweblog.com

مامان جون خیلی دوست  دارم و همیشه خدا رو شکر می کنم که تو رو به من داد.

زیباترین حسی که تا به حال داشتم این حس مادریه که تو هر روز این حس رو در من قوی تر می کنی.

دلم برای کوچکیات تنگ شده 

من روز هزا ربار تو رو می بوسم و ازت ممنونم که پیشم هستی.

پارسال در چنین روزهایی من سنگین و بی حال و کم انرژی منتظر تو بودم.

ضمنا شما از تختتون به عنوان وسیله بازی استفاده می کنید و تا تو رو می زارم توش بلند میشی.

اینم یک عکس که پستت بدون عکس نباشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان زهرا نازنازی
16 مرداد 90 18:11
خوشحال میشم در بازی وبلاگی ما شرکت کنید
مامانی شیما وحدیث
16 مرداد 90 18:16
سلام مامانی خوبید؟ سلامتید ؟ ماشالا چه دخمل ناز وشیطونی دارین خدا حفظش کنه . راستی چه اسم سختی داره هااااااااااا. تونستید به ماهم سربزن
maman nuzha
16 مرداد 90 20:41
vay adahash kope nuzhast.hese madari ye hesiye ke nemitoni vasfesh koni vaghean shirine.yye chize jaleb.avize takhte nayrika va nuzha daghighan eyn haman
مامان آريا
17 مرداد 90 13:59
قربون دخمل شيطونم برم خوب دخملمون دوست داشتنيه همه هم دوسش دارن
مامان گیسو
17 مرداد 90 20:10
سلام عزیزممممممممم خوبی ؟ عشق خاله خوبه ؟ منم حسابی دلم تنگ شده برات رمزو گذاشتم گلم بوسسسسسسسسسس
مامان حسنی
17 مرداد 90 23:45
سلام برمادرودخترعزیز فرانک جونم تازه داره شیرینی دخملی شروع میشه هرروز یه سوژه جدیدبرای خندیدین الهی همیشه روی اون لبا خنده باشه خیلی دلم براتون تنگ شده تواین اوضاع شلوغ کاری وضعیت دستم هم شده غوز بالا غوز فیلمی دارم که نگو یه ماچ آبدارحسابی هم ازناییریکا جونم بکن التماس دعا
مامان آريا
18 مرداد 90 10:35
آرتین خان
19 مرداد 90 11:44
سلام این اولین باریه که به وبلاگ دختر خوشگلت سر میزنم ماشالا چه نازه همیشه تنش سلامت
مامان پارسا جون
20 مرداد 90 11:42
قربون اون شکل ماهت بشم دختر ناز چقدر تو خوشگلی ماشاالله قربون اون دس دسی کردنت
مامان آوا
22 مرداد 90 21:14
قربون دخی گلم و مهربونیاش
مامان آريا
23 مرداد 90 12:24
ماماني كجايي كم پيدايي دلم براي شيطونياي دخملم تنگ شده آخه
عموروحاني
24 مرداد 90 19:05
سلام مامان نائیریکا عباداتتون تو ماه مهموني خدا قبول باشه .خوشحال شدم چند لحظه مهمون كلبه مجازي شما بودم واز ديدن تصاوير نائیریکا جان لذت بردم .خدا براتون نگه داره .موفق باشيد حق نگهدارتون


ممنون عمو روحانی
ati & bahar
19 شهریور 90 22:39
vay ke che ghadr naze