نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان روان شناس

دس دسی صداش می یاد......................

1390/3/8 15:18
نویسنده : مامانی
450 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم شما در روز چمعه یاد گرفتی دس دسی کنی

از بس من برات خوندم: دس دسی............ شما شروع کردی به دست زدن

دیروز هم که خونه مامانی بودیم وقتی دست می زدیم شما هم شروع می کردی به دست زدن؟، خودت هم کلی ذوق می کردی

niniweblog.comniniweblog.com

روز جمعه که بابایی با دوستاش رفته بوده بیرون من هم شما رو بردم آریشگاه، تا موهات رو کوتاه کنم .. شما هم تو آریشگاه فقط می خواستی به خانم آریشگر نگاه کنی و اجازه نمی دادی تا موهات رو کوتاه کنه..

خیلی قیافه ات عوض شده... باید عکست رو بزارم تا دوستان مقایسه کنند

niniweblog.com

جدیدا صخره نورد هم شدی هر وقت کسی روی زمین دراز کشیده باشه شما می یایی از روش رد میشی . در حالی مه من این پست رو می نوشتم شما یه بار در حال صخره نوردی افتادی زمین.... ولی عاقبت از روی من رد شدی.niniweblog.com

چند روزه هم مریض شدی و مدام من باید پوشکت رو عوض کنم........ از بس جاروبرقی هستی و همه چیز رو می خوری.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رخساره
8 خرداد 90 15:25
شاید باور نکنید اما این یک واقعیت است !!!


واقعیت چیه؟؟؟؟؟؟
مامان فرشته
8 خرداد 90 15:42
الهی من قربون دس دسی کردنت برم قند عسلم عروسکم موهای خوشگلت مبارکههههههه بوسسسسسسسس
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:00
ممنونم فرانک نازنینم نائیریکا جونم عاشقتم بوسسسسسسس