نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا داره کم کم بزرگ میشه

1390/3/7 2:18
نویسنده : مامانی
423 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم باید یه کم از پیشرفتهات بگم

امرور من روی کاناپه دارز کشیده بودم و کتاب می خوندم که شما اومدی و لبه کاناپه رو گرفتی و ایستادی. تا بابایی دستش رو می آره طرفت تو دستش رو می گیری و بلند میشی. قربونت برم که می خواهی زود راه بیفتی. و هیچ چیز از دست شما در امان نیست .

صبحها مه از خواب پا میشی شروع می کنی به صدا زدن من و از اتاقت می یایی بیرون .

منم می یام بغلت می کنم و می بوسمت و می زارمت زمین و شما شروع می کنی به بازی کردن  آخه می دونی من دیگه می یام تو اتاق تو می خوابم

اگه منم از جایی که هستی از جلو چشمت دور بشم شما شروع می کنی به گریه کردن و تا من نیام پیشت آروم نمیشی

چند روز پیش من تو رو گداشتم تو تختت تا بازی کنی و یک ساعتی داشتی بازی می کردی من تعجب کردم که چرا من رو صدا نمی زنی .اومدم دیدم بله!!!!!!!!! شما آویز تختت رو کنده بودی و داشتی با اون بازی می کردی

 

قربون اون خنده شیطنت آمیزت من بشم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان قندعسل
8 خرداد 90 14:53
سلام این طور که معلومه انگار ناییریکا جون همسن محمد جونه اخه محمد هم همین کارا رو میکنهچه خنده های نازی داره ماشالله هزارماشالله


مرسی مامان محمد
مامان فرشته
8 خرداد 90 15:41
سلام عزیز دلم ای جونممممممم قربون خندت بره خاله بوسسسسسس
shima
5 تیر 90 23:40
واااااااااااااااااااااااای چقدر ناز میخنده این دختر خاله قربونه خنده هات بره