نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا و سوغاتی

1390/3/3 23:02
نویسنده : مامانی
873 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند روزه وقت نمی کنم بیام برات بنویسم آخه همیشه باید مواظبت باشم. 

مهمونی های مامان جونم تموم شد . مامان جون خیلی تو رو دوست داره از مکه برگشته 8 دست لباس قشنگ، یه دونه کفش صورتی و دوتا عروسم برات سوغاتی اورده، اما برای من یه بلوز!!!!!!!!!!!! ای وای من حسودیم شد

خاله مریم هم از مشهد برات یه لباس صورتی خوشگل آورده و از نمایشگاه کتاب هم یه کتاب جالب برای تو و شایان خریده اینم عکس کتابت

چند روزی که خونه مامانی بودیم حسابی با شایان دوست شده بودی، البته وقتی تنها بودی شایان به حسابت می رسید

عزیزم مواظب باش نخوری زمین

خلاصه شما کلی عزیزی و از همه هم هدیه می گیری.

وقتی من می رفتم سر کار و تو خونهی مامانی تنها بودی مامانی می گفت با مهمونا خیلی خوش رفتار بودی و به همه می خندیدی.niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
4 خرداد 90 16:07
سلاممممم عزیز دلم خوبی ؟ جیگر خاله حالش خوبه ؟ روزت مبارککککککککککک عزیز قلبممممممم گلم یکی دو قسمت از وبشو خوندم اما زیاد نمی تونم بشینم پای نت کمرم درد می گیره اما سر فرصت حتماً می رم می خونم خیلی ممنونم از محبتت دوست نازنینمممممم بوسسسسسسسسس