نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

مامان روان شناس

دیدار وبلاگی

1390/2/30 4:29
نویسنده : مامانی
415 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش خاله خاطره مامانی آوا جون برام یه کامت گذاشت که دارند می یاند یزد...

منم شماره رو گذاشتم تا خاله تماس گرفت و گفت که یزد هستند ......... مامان جونم تازه از مکه برگشته بود و من کلی کار داشتم تا روز دوشنبه با خاله قرار گذاشتیم و من رفتم هتل جهانگردی ..

اول آوا خواب بود اما مامانش بیدارش کرد و ما شما رو گذاشتیم روی میز بیلیارد و هر دوتاتون شروع کردید به خندیدن، حالا بخند کی نخند ............... 

ماهم کلی ذوق کرده بودیم و با شما می خندیدیم...........  

اینم عکس شما متولدین 11 شهریور

 

آوا به تو نگاه می کرد می خندید تو هم می خواستی صورتش رو لمس کنی

 

خاله خاطره هم خیلی مهربون بود . خلاصه ما چهارتایی باهم خیلی دوست شدیم، فکر کنم حالا حالا هم باهم دوست بمونیم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
30 اردیبهشت 90 9:55
ای جاااااااانم این دو تا عروسک چقدر شیرینن
پس اولین قرار نی نی وبلاگی به اسم شما ثبت شد
همیشه خوش باشین:یعنی ما اولین قرار نی نی وبلاگی بودیم . مرس خاله جون
مامان فرشته
31 اردیبهشت 90 1:34
سلام عزیز دلم خوبین ای جانم قربونشون برم همیشه شاد باشید بوسسسسسسسسس