نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان روان شناس

نائریکا با دندون

1390/2/16 1:49
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری
niniweblog.com
عسلم امروز   تو صاحب یه دندون سفید و تیز شدی  می دنم که چقدر سختی کشیدی تازه از دیروز تب کردی و خیلی بی قراری میکنی . منم به خاطر تو ناراحتم. دیروز من رفته بودم دانشگاه و تو حسابی حال خاله رو گرفته بودی و گریه کرده بودی وقتی من رسیدم،خونه هم گریه کردی . تازه مامان حسام و حسام جونم اومده بودند دیدنت، اما تو که همیشه خوش اخلاقی بد خلقی کردی...
امروز خاله یاسمن اومد دیدنت برای تو یه اسباب بازی قشنگ کادو آورده بود و برای من یه کتاب به اسم" اگر فرزند دختر دارید" . خلاصه تو دوست جون ما رو خیلی دوست داشتی ، وقتی خاله رفت من تو رو گذاشتم تو کالسکه و رفتیم خرید و پیاده روی بعد از یک ساعت وقتی وارد خونه شدیم شروع کردی به گریه کردن من دوباره تو رو بردم بیرون تا بعد از نیم ساعت خوابت برد و من برگشتم خونه و تو رو خوابوندمniniweblog.com
 
حالا یاد گرفتی پستونکت رو خودت برمی داری و می زاری تو دهنتBaby Girl و مثل قبل من مجبور نیستم این کار رو برات انجام بدماا 
امروز برای اولین بار با اون دندون تیزت من رو گاز گرفتی niniweblog.comآخه طبق نظر فروید تو در مرحله دوم دهانی یعنی مرحله آزارگری دهانی هستی وای بیچاره من.
مامان جون این روزها چون دیگه کامل من رو می شناسی دوست داری همیشه پیشت باشم . منم دوست دارم ،نمی دونی روز دوشنبه که تو بردم سر کار چقدر بهم خوش گذشت. اما باید من رو ببخشی که مجتور می شم تنهات بزارم
سپاس که دوری از من رو تحمل می کنی
                                                  
حال هم آروم خوابیدی و خوشبختانه تب نداری. امیدوارم همیشه سالم باشی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 2:05
سلام عزیزم خوبی ؟
ای جانم قربونش بره خاله
مبارکه عزیزم مرواریدهای سفیدت
بوسسسسسسسس


خدا نکنه خاله جون
مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 12:26
سلام
شوکه شدم
می شه بگی چرا ؟


مامانی برای چی شوکه شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فاطمه
23 اردیبهشت 90 17:27
دندون نو مبارک!!!!! مامانی واست آش دنی پخته؟؟؟


نه عزیزم آش دندونی نپختم مامان بی هنر