نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان روان شناس

نائریکا مریض شده

1390/2/17 2:51
نویسنده : مامانی
393 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جون سلامniniweblog.com

دخترم بعد از چند روز تبت کامل قطع نشد من وبابایی خیلی نگرانت شدیم که چشمات هم نشون می داد که مریضیشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے آخه ما اول فکر می کردیم به خاطر دندونات تب کردی.

خلاصه ما شب تو رو بردیم کلینیک اطفال بیمارستان مجیبیان و دکتر تو رو معاینه کرد و گفت:doctor.gif که گلوت عفونت کرده و بی قراری و تبت به این علته، الهی من فدات بشم  که مامانی مواظبت نبود تو هم مریض شدی. ضمنا دکتر گفت: وزنت هم کمه و من باید به تو بیشتر غذا بدمconnie_feedbaby.gifتا خوب وزن بگیری.

تو برای ولین بار مریض شدی و من مجبور شدم بهت دارو بدم .این اتفاق خوبی نیست اما امیدوارم زود خوب بشی و بی قراری نکنی. حالا که راحت خوابیدی آخه می دونی فردا قرار با دوستای بابایی بریم بیرون خدا کنه سرحال باشی .

مامان جونم دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
17 اردیبهشت 90 4:06
سلام خاله خدا بد نده انشاا... زود بهتر بشی ودوباره برا مامان گلت بخندی مامانش مراقب دختر نازت باش وبهش غذاهای مقوی بده .بوسسسس
مامان آنیسا
17 اردیبهشت 90 4:09
سلام عزیز خاله .خدا بد نده
انشاا... زود بهتر بشی ودوباره برای مامان گلت بخندی
مامانش مواظب دختر نازت باش وبهش غذای مقوی بده بوسسسسس


مرسی خاله جون
نفس
17 اردیبهشت 90 16:10
نائریکا یعنی چی؟


نائیریکا اوستایی است به معنی شیر زن، زن قوی