نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا و مامانش

1390/2/2 17:42
نویسنده : مامانی
408 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

 

عسلم سلام

            چند دقیقه پیش داشتی بازی می کردی و سر و صدا می کردی یه دفعه آروم شدی آومدم دیدم آروم  خوابیدیniniweblog.comمی خواهم یه کم از کارات تعریف کنم

مامان جونم جدیدا دیگه یک لحظه هم دوست نداری تنها باشی هر وقت من از پیشت می رم شروع می کنی به صدا زدن من وقتی می یام پیشت آروم میشی و شروع می کنی به خندیدنniniweblog.com . دستات رو تکون می دی.

وقتی خونه مامان جون هستی و من نیستم آرومی اما وقتی من رو می بینی شروع می کنی به غر زدن تا من بیام بغلت کنم

  این روزا همه جای خونه سر  می زنی و البته  زیر میز و مبل رو بیشتر از همه جا دوست داری و من باید مدام از زیر میز تو رو بکشم بیرون .

niniweblog.com

امان از دست شایان کوچولوی شیطون نیم وجبی ادای حرف زدن تو رو در می آره فکر می کنه خودش می تونه حرف بزنهniniweblog.com هر وقت تو می شینی می یاد و تو رو می ندازه روی زمین همیشه باید مواظبش باشیم

عزیزم خیلی دوست دارم niniweblog.com تو همه ی وجود من هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
2 اردیبهشت 90 2:19
قربون این دختر با این شیرین کاریاش بوسسسسسسسسسسس


خدا نکنه خاله جون. مرسی