نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکای کوچولوی من

1390/2/2 17:41
نویسنده : مامانی
385 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

نفسم سلام

امروز خیلی دختر خوبی بودی وقتی از خواب بیدار شدی بابا جون تو رو برد حموم تو هم آروم تو وانت بشسته بودی و با مرغابی ها بازی می کردی و سر و صدا  می کردی 

وقتی از حموم آومدی بیرون و من لباسات رو تنت کردم بابایی موهات سشوار کشیدتو هم از صدای سشوار خوشت می یاد و آروم نشسته بودی تا موهات خوشکل بشه 

بعدش هم ناخنت رو گرفت البته شما هم جیغ می زدی حسابی خوابت می یومد من تو گذاشتم توی تختت تو اروم شدی اما وقتی از کنار تخت رفتم کنار تو شروع کردی به جیغ زدنniniweblog.com بابای هم تو رو بغل کرد و موقعه نهار تو دوباره غذا می خاستی ما هم به تو ماهی دادیم و برای آروم کردنت مجبور شدیم بهت نون بربری بدیم و در آخر بابایی تو رو بغل کرد و کنارت خوابید و تو رو بغل کرد تا شما خوابیدیدniniweblog.com

من هر روز باید خونه رو جارو کنم niniweblog.comبا این حال شما یه چیزی روی زمین پیدا  می کنی برای خوردن

مامان جونم دوست دارم

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
2 اردیبهشت 90 20:50
سلام عزیز دلم قربونش برم من عافیت باشی خاله جون بوسس
مامان ماهان
2 اردیبهشت 90 23:46
ماهانم اینطوری بود گلم بووووس