نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مامان روان شناس

نائییریکا و دختر عمو

1390/11/25 0:02
نویسنده : مامانی
1,875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

اول بزار بنویسم که حالا روی میز نهار خوری نشستی و تمام ظرف آجیل رو خالی کردی، روی میز و مدام من رو صدا می زنی مامان... مامان و به سخنرانیت به زبان خودت ادامه می دی

روز 11 بهمن دختر کوچولو عمو فارسی و حاله نحله به دنیا اومد

 آیسا کوچولوی ما درست یک سال و پنج ماه از تو کوچکتر هست.

ما هنوز آیسای ناز نازی رو ندیدیم، اما تلفنی که با عمو صحبت کردیم شادی و خوشحالی از تک تک واژه هاش می شد فهمید.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 خبر دیگه اینکه بابایی عاقبت در روز 12 بهمن از پایان نامه اش دفاع کرد، من و تو نتوستیم بریم تهران و در جلسه دفاعش شرکت کنیم،اما بابایی عکس تو رو به همه نشون داده بود و لاغری پایان نامه اش  رو انداخته بود گردن تو......

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اما صفحه تقدیم پایان نامه بابایی

پیشکش

 

 

                  به آن پاک­نهادی

 

                            که خردی­ام به مهر پرورد

 

                                                       درشتی­ام به مهر سترد

 

                                                                 هستی­ام به مهر گسترد

 

                                                                نازنین دخترم

 

                                            مهربان همسرم

 

                       شادروان مادرم

 

مهرآیین خاک میهنم

 

                                        ایران


پیوست:

این پست رو دیر گذاشتم تا عمو فارسی عکس آیسا رو برامون بفرسته، که به علت باز نشدن صفحه یاهو و جیمیل امکان پذیر نشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسني
25 بهمن 90 9:48
سلام ديراومدي ولي باخبراي خوب همش مبارك باشه انشالله چقدر متن تقديم پايان نامه قشنگ بود ناييريكا جونم راببوس
sepide
25 بهمن 90 16:25
سلام مامانی امیدوارم که خیلی خوب باشین فقط اومدم بگم اولاً دلم خیلی براتون تنگ شده و بعدم اینکه از ته ته ته دلم دوستون دارم. بهترین مامانی دنیا هر روز براتون بهترین ها رو آرزو می کنم و از خدا آرزوهاتون رو می خوام. یه دنیا سلامتی یه دنیا آرامش یه دنیا عشق دعای هر روز من واسه هر روز هرسه تون دوستون دارم.
شکوفه
27 بهمن 90 2:24
مبارکه به سلامتی چه متن زیبایی من خودم متن تشکر از خودم رو تو ته پایان نامه همسری نوشتم لوووووووووووول
مامان آيلا
29 بهمن 90 9:47
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککه ان شا اله جلسه دفاع نائيریکا جون . قدم نورسیده هم مبارکه
مامان نوژا
1 اسفند 90 8:48
وای چقدر متن تقدیم قشنگ بود اشکم در اومد: