نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مامان روان شناس

سفر کرمان

1390/11/14 10:00
نویسنده : مامانی
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

خوب بزار از سفر برات بگم. اول این که هوای یزد خیلی خیلی سرد شده و من نمی تونم تو رو بیرون ببرم  و من نگران هوای کرمان بودم. روز یک شنبه  دو بهمن ساعت 3 از یزد حرکت کردیم به سمت کرمان و اول رفتیم فرودگاه، دایی بابک و خاله سپیده رو برداشتیم و رفتیم تا پریا به خونه شون برسونیم که البته پریا خانم نمی دونستند خونه شون کجاست !!!!!!!!!!!!!!!بعد رفتیم خونه فاطمه جون .....................

روز دوشنبه رفیتم بازار و آثار تاریخی کرمان رو دیدیم.

روز سه شنبه  صبح دایی بابک همه رو به  خوردن کله و پاجه دعوت کرد و شما برای اولین بار کله پاچه خوردی. سپس رفتیم باغ شاهزده ( البته شاهزده خودش نبود) که خیلی زیبا بود وشما هم خواب بودی . بعد از اون رفتیم  سمت بم و شهری که هنوز 8 سال بعد از زلزله آثار خرابیش باقی بود و رفتیم ارگ تاریخی بم رو دیدیم و شما دوست داشتی خودت پیاده روی کنی و بعد از اون رفتیم ارگ جدید و نهار رو اونجا خوردیم. من چهار شنبه کلاس داشتم و دایی بابک هم شب قرار بود برگردند و اما میزبانهای ما اصرار که بریم گل باف مه البته رفتیم و حال بابایی خوب نبود و چشماش درد می کرد و من گفتم کمی استراحت کنه و بعد بریم یزد و با کلی اصرار از طرف خانواده فاطمه که بمونیم و اصرار من که بریم ساعت 1 از گلباف راه افتادیم و به سمت کرمان اما اامان از کرمان که شهر بی تابلوییی بود و دور خودمون می چرخیدیم . بابا هم خوابیده بود و من هم خواب آلود تا انار رانندگی کردم و یک ساعتی تو مسجد ابولفضل خوابیدیم و با کلی استرس ساعت  نه و نیم من به یر کار رسیدم. 

سفر خوبی بود اما استرس تموم نشدن پایان نامه بابایی و زمان کم سفر از شیرینی سفر کم کرد . اما مهمان نوازی و مهربانی زیاد خانواده  حسین زاده ما رو شرمنده کرد.

عکسها در پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سید کوچولو
14 بهمن 90 10:20
سلام. فصل سرما سفر میچسبه؟> البته فکر کنم طرفای شما گرمتر باشه....ما که نفهمیدیم خودتون روانشناسین یا دخترتون؟
پرنيا
14 بهمن 90 21:29
سلام خوبين؟ممنون ميشم بدون رمز بذارين.دلمون برا دختر نازت تنگ شده
مامان نوژا
16 بهمن 90 8:35
سلام عزیزکم سفر به خیر همیشه به سفر و شادی
مامان آريا
16 بهمن 90 12:27
عزيزم هميشه به گردش و تفريح خداييش اين سرما هم دردسري شده براي ما نه مي تونيم بچه ها رو جايي ببريم نه مي شه راحت لباش تنشون كنيم
مامان ایلا
18 بهمن 90 10:30
همیشه سفر به خیر یک آبو هوایی عوض کردین خوش به حالتون
سمانه مامان پارسا جون
19 بهمن 90 19:49
سلام خوبین؟ گل دختر خوبه؟ خوش گذشت؟
ثمین
19 بهمن 90 21:19
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ما مان سونیا
22 بهمن 90 20:16
سفر خوش گذشت انشاالله همیشه به سفر و خوشی و سفر بی خطر خیلی خوبه هر چند کوچولو اما یک آب و هوایی عوض کردید
ما مان سونیا
22 بهمن 90 20:16
سفر خوش گذشت انشاالله همیشه به سفر و خوشی و سفر بی خطر خیلی خوبه هر چند کوچولو اما یک آب و هوایی عوض کردید.
مامان پریسا
24 بهمن 90 16:50
همیشه به سفر. خوش باشید