نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

مامان روان شناس

تولد یک سالگی وبلاگ نائیریکا

1390/10/2 0:53
نویسنده : مامانی
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سال گذشته به پیشنهاد دوستم مریم ر و برای اینکه باباجی و عموها از تو همیشه خبر داشته باشند و اینکه خودم بتونم تغییرات رشدی و شناختیت رو بنویسم. این وبلاگ رو برات درست کردم. اما خیلی از تغییرات رشدیت و خاطراتت رو نتونستم بنویسم. اما داشتن این وبلاگ خودش برای ما خاطره شد و حتی بهونه ای برای نامهربونی به تو هم شد که همه رو برات نوشتم. 

پارسال این اولین پست وبلاگت

دختر عزیزم امروز ۳۰ آذر من وبلاگت رو ساختم برای ثبت شادیها

 

امشب شب یلداست و ما می ریم خونه مامانی

 امروز هم من کلاس دارم و تو قبل از کلاس می برم خونه مامانی و بعد می یام  پیشت تا در کتار بزرگترها و دایی ها و خاله ها شب چله رو جشن بگیریم. امیدوارم همیشه در کنار هم این شب بلند رو جشن بگیریم. 

همیشه این شعر رو برات می خونم

زمستان اندکی دیر کرده است

میان گیس یلدا گیر کرده است

زمستان هر چه می خواد ببارد

فقط یکدانه خرمالو نیفتد.

امیدوارم بتونم خاطرات زیبات رو ثبت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرمیتا
30 آذر 90 21:17
تو این شب یلدا برایتان بهترین آرزوها را دارم
مامان آوا
1 دی 90 2:30
سلام عزیزم شب یلداتون ستاره باروندلم براتون یه ریزه شده
مامان شینا
2 دی 90 1:55
یک ساله شدن وبلاگت مبارک خانم بلا
سمانه مامان پارسا جون
2 دی 90 14:23
سلام یلداتون مبارک تولد وبتون هم مبارک عزیزم
مامان حسنی
3 دی 90 19:38
یلداتون مبارک تولد وبلاگ نایی جونم هم مبارک