نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

مامان روان شناس

آخرین پست سال اولین سال

1390/6/10 6:36
نویسنده : مامانی
1,514 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

چه زود گذشت و چه روزهای خوبی رو من با تو سپری کردم.

من هر رو زشاهد بزرگ شدم تو هستم. قبلا توی کتابها تغییرات رشدی رو خونده بودم .اما تو فرصت دیدن رو به من دادی. و من لحظه لحظه این تغییرات رو دیدم. بابایی مدام داره تو رو راه می بره تا خودت را بری و تو عاقبت دو رو پیش چند قدم خودت راه رفتی.

بابای وقتی به من کفت پس کی راه می ره؟؟؟؟؟من بهش جواب دادم راه می ره یادته چقدر منتظر چهار دست پا رفتنش و ایستادنش بودیم.

البته خدایش خیلی زود چهار دست و پا رفتی!!!!!!

 من دارم به صورت قشنگت نگاه می کنم و تو آروم خوابیدی. و من آرزو م یکنم همیشه در کنار هم باشیم. با وجود همه مشکلات در کنار هم بودن که به زندگی معنا می ده . من از تو سپاسگذارم که معنای بیشتری به زندگی من بخشیدی و به زندگی مشترک قشنگتر کردی.

آرامش و خوش اخلاقی تو همه رو شگفت زده می کنه دختر قشنگم.

همه علت آرامش و خوش اخلاقی تو رو خانواده آروم تو می دونند. و من تو این سال با وجود همه استرسها و خانه نشین شدن بعد از سالها درش و کار بیرون از خونه که خیلی برای من سخت بود. اما من هممیشه آرامشم رو حفظ کردم تا تو آروم باشی. سعی کردم مادر پاسخگویی باشم تا تو دلبستگی ایمنی داشته باشی. اما دوباره دارم کم کم به طور جدی کارم رو شروع می کنم و تو خوشبختانه دوری من  رو تحمل می کنی .هرچند وقتی خونه مامانی هستی همه ی خونه رو به هم میریزی.

من و بابایی در تدارک جشن تولد هستیم.و خاطرات پارسال رو باهم مرور می کنیم که منتظر تو بودیم.

خدا رو شکر سرماخوردگیت خوب شد و جای گزش هم داره ناپدید میشه.

این روزها هرچند خیلی شیطونی می کنی و دوست داری از هر بلندی بالا بری اما دختر خوبی هستی و به حرف مامانی گوش میدی و وقتی من بهت می گم اون چیزی که دستته به من بدی فوری بهم میدی

البته بعضی وقتها دوباره می خواهی پس بگیری.

هر وقت کسی بگه الو (حتی تلویزیون) شما فوری دستت رو میبری بغل گوشت که مثلا داری تلفن می کنی.

امروز هم تو اسکایپ با خاله هنگامه صحبت کردیم . وقتی خاله می گفت: بابایی کو تو با دستت نشون می دادی . خاله خیلی ذوق کرده بود و خیلی هم برای مامان شهلا گریه کرد که نیست تا تو رو ببینه.

این هم یک عکس تا پستت بی عکس نباشه

جمعه عمو رسا خونه ما دعوت بود. شما گز عمو رو برداشتی خوردی و بعد وقتی بابای خواست صورتت رو پاک کنه دستمال به صورتت چسبیده بود .

 

پی نوشت:

برای تولدت فقط خانواده من و بابایی دعوت شدند. البته هنوز مشخص نیست که عموها وباباجی برای تولدت می اند یا نه؟

آخه اونا خیلی ناراحت شدند که ما نرفیتم خونه شون، البته من به عمو امیر گفته بودم که مریضی بابای برنامه رو بهم زد و اصلا ما وارد تهران نشدیم و یعنی اصلا وقت نکردیم.

باباجی هم گفت قلبش درد می کنه و شایدنتونه بیاد . آخه نمی دونند وقتی تو رو ببینند حالش کاملا خوب میشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

آرتین خان
10 شهریور 90 14:40
همیشه به گردش
عکس های نازی از نائیریکا جون انداختی مامانی
فقط یه چیزی ... وبلاگت خیلی سنگینه و دیر باز میشه کلی تلاش کردم تا بالاخره نوشته هات باز شد


مرسی عزیزم در اولین فرصت قالب وبلاگ رو عوض می کنم
بهار(مامانی شهراد)
11 شهریور 90 11:26
سلام گلکم تولدت مبارک پیش منم بیا منتطرتم≧^◡^≦
مامان علي خوشتيپ
11 شهریور 90 12:12
سلام تولد دختر نازتون مبارك الهي 120 ساله شه
مامان حسنی
11 شهریور 90 20:54
سلام تاچشم به هم بذاریم کوچولوهامون بزرگ وبزرگترمیشن تولدنازگل خانوم مبارک باشه الهی سالهای سال درکنارهم به خوبی وخوشی زندگی کنید
مامان ماني
11 شهریور 90 21:11
سلام نائيريكا جون...تولدت مبارك..انشالله صد و بيست ساله بشي...
فاطمه بهترین هدیه زندگی
11 شهریور 90 21:34
salam tavalode azi.zetoon mobarak
be maham sar bezanid
rasti chera neveshtid maman ravanshenas???????????/

اسم ویلاگ رو گذاشتم مامان روان شناس تا تغییرات تحولی و شناختیش رو بینویسم. با نگاه روان شناسانه
فاطمه بهترین هدیه زندگی
11 شهریور 90 21:35
weblogetoon kheyli dir baz mishe
زهره مامان هلیا
12 شهریور 90 9:25
سلام نائیریکا جون تولدت مبارک ماشالله خیلی نازی مامانی خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید و اگه دوست داشتید باهم تبادل لینک کنیم
مامان آريا
12 شهریور 90 12:30
عزيزم تولدت مبارك اميدوارم صدو بيست سال زنده باشي عكسات خيلي ناز و خوشگلن قربونت برم خدا ماماني خوبتم برات نگه داره كه تمام سعيش آرامش توست
مامان وانیا
12 شهریور 90 15:23
میلاد یكی كودك شكفتن گلی را ماند... چیزی شگفت به زندگی آغاز می كند با شادی و اندكی درد...... '* ' .* . ' * . ' *.' .' *شب .' .' * . ' .' * . *' تولدتون * .پر.'" . ; ستاره ' ' .' ' * ' .' .* '. ' .* ' .' * .باد.'. *.'*
مامان پارسا جون
13 شهریور 90 21:12
______________0 ______________0 ______________0 ______________0___-:¦:- _____-:¦:--_____0 ______________0__ ___ __-:¦:- ______________0 _____-:¦:-______ $ _____________$$$___-:¦:- ___________$$$_$$$ __________$$$___$$$________ _ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ ____$$$_______________$$$ _____$$$______()______$$$_ __-:¦:- ____$$$______$$ $______$$$ ___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$ _________$$$_$$$_$$$ ___________$$$_$$$ ____-:¦:- ___-:¦:-_______ $$$ ______________$___-:¦:- تولدت مبارک قشنگم
مامان آوا
14 شهریور 90 1:11
عزیزدلم تولدت مبارک....خیلی زد یکسال گدشت ولی شیرینش همیشه به یاد ما می مونه...قربون اون صورت خوشگلت برم
آرتین خان
14 شهریور 90 16:48
عالی شد عزیزم کندی وبلاگت برطرف شد نائیریکا جون رو ببوس و ما منتظر عکس های تولدش هستیم
مامان گیسو
15 شهریور 90 4:00
سلامممممممممممممم عزیزم خوبی؟ ای جونم قربونش برم من تولدت مبارک عزیز خاله الهی 120 سالگستو جشن بگیری
گیلدا
15 شهریور 90 8:52
سلام. تولدش مبارک.انشااله همیشه شاد و سلامت باشه.النا روز عید فطر بدنیا اومد .منم یه تولدش براش عید فطر با عمه هاش و عموهاش گرفتم یه تولد هم سر تاریخش با فامیلهای خودم می گیرم.اونقدر تولد دختر خودت بهت خوش می گذره که نگو.فکر نمی کردم اینطوری باشه.امیدوارم سالهای سالها شما و پدرش در کنارش باشید و براش تولدهای قشنگ بگیرید
زهره مامان هلیا
15 شهریور 90 9:08
مامانی ما هم شمارو لینک کردیم
مامان آريا
15 شهریور 90 9:13
________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ ...........> ♥ دوست ♥ دارم ♥ خوشگل خاله ♥ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 1:21
سلام خوشحالم که سبک تربیتی مقتدارنه رو برای ایجاد دلبستگی ایمن به کار می برید
منا مامان یسنا
3 آذر 90 7:49
سلام خوبین.من وشما هم رشته ایم.خوشحال شدم.دختر نازی دارین.تمام احساساتی که شما دارید مشابه احساسات منه.موفق باشید