نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مامان روان شناس

فتو نائی

1390/5/7 11:47
نویسنده : مامانی
917 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم به تلویزیون خیلی علاقه داری

و می ری جلو و دقیق به تلویریون نگاه می کنی

وقتی تی وی موسیقی پخش می کنه توودست می زنی

 

چند روز پیش داشتم بهت پلو و کاهیچه می دادم، قابلمه رو آوردم اگه بیشتر غذا خواستی بهت بدم

چند لحظه ای که رفتم دستمال بیارم شما به قابلمه حمله کردی و شروع کردی به خوردن

مامان جون این روزها نمی زاری ازت عکس بگیرم. تا دوربین رو می بینی حمله می کنی تا دوربین رو ازم بگیری.

دخترک نازم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
7 مرداد 90 13:18
ای جان دلم
مامان وانیا
7 مرداد 90 23:45
عزیییییییییییزمممممم. . . چه خوشگل از تو قابلمه غذا میخوری وانیای منم همینطوری از جلو تلویزیون نگاه میکنه خیلی نگران چشماشم
مامان نوژا
8 مرداد 90 9:44
وایییییی دختر من هم همینشکلی تلوزیون نگاه میکنه انگاری اقتضای سنشونه.به ما هم سر بزنید.اگع مایل به تبادل لینک بودن خبرم کنید
شکوفا وخاله اینقه
8 مرداد 90 23:43
الهی مثل خواهرزاده من شکوفا.اونم همین جورری نگاه تی وی مکنه و دستش رو میکنه توی ظرف غذا
منا
9 مرداد 90 13:20
نازی تپلی من
گیلدا
9 مرداد 90 13:27
سلام.به به چه دختر شیطونی.چه عکسهای قشنگی.نازی.انشااله همیشه سالم و شاد باشه
مامان آوا
11 مرداد 90 15:35
ئای که چقدر به کارای آوا شبیه خاله جون ....قربونت برم با اون دستای کوچولوت