نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مامان روان شناس

نائیریکای ناز نازی

1390/5/7 11:31
نویسنده : مامانی
452 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

دخترکم دیگه داری بزرگ میشی و من دلم برای شیر خوارگیت تنگ میشه.........

دیروز من باید می رفتم کلینیک و تو رو بردم خونه مامانی تا گذاشتمت روی زمین دیدم داری کجکی چهار دست وپا می ری آخه نمی خواستی زانوهات به زمین برسه قربونت برم که خودت مواظب خودت هستی

حسابی به بتابایی وابسته شدی روزهایی که بابایی بیشتر خونه است تو خوب غذا می خوری امااااااااااااا

روزهایی که بابایی همش سر کاره تو همم کمتر غذا می خوری.

وقتی دیشب بابایی اومد دنبالمون تو فقط می خواستی بری بغل بابایی خیلی دلتنگ بابایی میشی

چند روز پیش که بابایی داشت می رفت سر کار تو دنبالش کردی که تو رو هم ببره، وقتی بابایی در رو بست و رفت شروع کردی به گریه کردن و بای بای کردن...................

این هم یه عکس از نائیریکای ناز من تو پارک کوهستان

این روزها حسابی خونه رو بهم می ریزی 

چند روز پیش برات سبزی سوپ خریده بودم .در حین تمیز کردن که حسابی اومد و آشپزخونه رو کثیف کردی و بعد من آشپز خونه رو شستم بعد سبزهای رو خورد کردم و گذاستم روی میز که در یک چشم بر هم زدن شما همش رو ریختی روی زمین.................دوباره تمیز کاری , بعد از ظهر هم  دوباره منرومجبور کردی آشپزخونه رو بشورم و

دیگه روزها بیشتر خونه مامانی هستی و حسابی شیطونی می کنی 

دوستان عزیز تو پست بعدی عکسها رو برتون می زارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نفس طلایی
6 مرداد 90 23:13
سلام مامان روان شناس ماشاالله به دخمل عسل و ناز
مامان پارسا جون
6 مرداد 90 23:42
هزار ماشاالله به این گل خوشگل حتما باباش حسابی کیف میکنه که دختر کوچولوش دنبالش گریه میکنه
مامان آنیسا
7 مرداد 90 1:51
سلام دختر همینه دیگه .عشق باباشه امیدوارم همیشه درکنار هم شادباشین این دخمل نازو ببوس منتظر عکساش هستیم
مامان آوا
7 مرداد 90 2:18
سلام عروسک حسابی بزرگ شئی گلم ......خوب مامان جونش خودش می خواد سبزی ها رو خورد کنه
samira
7 مرداد 90 10:29
نايي جونم خاله بريز و خونه رو داغون كن كمك هم خواستي من هستم قربون اون چشماي گردت برم . خاله گفتم از حالا پايم .
مامان حسني
8 مرداد 90 9:24
سلام اي جانم مامانش ميخواد كمك كنه ديگه
مهرانه مامان مهرسا
9 مرداد 90 8:02
پس خرابكاريهاي نائيريكا جون هم شروع شده مهرسا خانوم كه خرابكاريهاش تمومي نداره اينقدر خرابكاري مي كنه كه من يكي ديگه روم نميشه بنويسمشون
مامان آوا
11 مرداد 90 15:36
راستی خاله جون من یه بلوز قرمز دارم شبیه این بلوز نایی جونه