نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

مامان روان شناس

10ماهگی

1390/4/12 4:31
نویسنده : مامانی
457 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 10 ماهگیت مبارک

چه زود بزرگ شدی 

یعنی دو ماه دیگه یک ساله میشی عزیزم

از کارهای جدیدت بگم

هروقت سر حال باشی و من و بابایی یه کلمه رو تکرار کنیم. شما هم با نزدیک ترین آوا تکرار می کنی مثلا بابایی می گه تارتو روکا( لاک پشت به زبان ایتالیایی) تو هم پشت سر هم می گی تا تا...............

به همه جای خونه سر می زنی و ار پله ها هم بالا می ری

هر چیز جدیدی توجه می کنی و سعی می کنی لمسش کنی

چند روز پیش گذاشته بودم توی تختت، تو هم بلند شدی تا آویزت رو بگیری که موفق هم شدی

 

وقتی تو ماشین هم نشستیم شما می خواهید راه برید و بیشتر وقتها بلند میشی و از شیشه عقب به خیابون نگاه می کنی.

این هم عکسی که دیروز ازت گرفتم

 نفس مامان خیلی دوست دارم.. آرزو می کنم مثل حالا همیشه خوش خنده و شاد باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
12 تیر 90 21:58
سلامممممممم فرانک نازنینم خوبی ؟ الهی من قربون اون ایستادنت و کارای جدیدت برم نفس خانمممممممم بوسسسسسسسس