نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

مامان روان شناس

خواب نائیریکا

1390/4/5 23:13
نویسنده : مامانی
414 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سلام

دخترکم بزار کمی از خواب رفتنت بگم

شبها معمولا همراه با من می خوابی، چون خیلی دیر ی خواب تو هم دیر می خوابی

وقتی من خیلی خسته هست و ی خواب تو با من کار نداری و خودت تو اتاق بازی می کنی

اماااااااااااااااااا  وقتی بابایی بخواد بخوابه تو نمی زاری، مدا از روش رد می شی، محکم می زنی تو صورتش تا بیدارش کنی، بابایی هم کلی شاکی میشه، شما هم می خندی...

در طول روز هم که خوابت می یاد، دوست نداری بخوابی به هر صدایی که می یاد چشات رو باز می کنی و یه چشمی نگاه می کنی تا از خستگی خوابت ببره

اینم چند تا عکس از زمان خوابت

 

 

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

وفتی می خوابی دلم برات تنگ میشه عزیزم

مامانی خیلی دوست دارمOrkut Scraps - Angels

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان لنا
6 تیر 90 15:50
سلام عزیزم چه نازه این گل دختر
shima
6 تیر 90 19:16
سلام عزیزم اینم سایتی که میخواستی
makemebabies.com
نی نی کوجولوت چقدر ناز خوابیده


مرسی عزیزم
مامان فرشته
7 تیر 90 18:08
سلاممممممممم عزیز دلم خوبی
قربونش برم چه ناز و معصوم خوابیده
بوسسسسسسسس


(الهام) مامان لنا
8 تیر 90 15:33
چه دختر نازی دارین چه بامزه میخوابه خدا حفظش کنه با اجازه لینکت کردم
مامان آنیسا
11 تیر 90 0:57
سلام قربون این گل دختر با اون خوابیدن نازش بووووووووس