نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا نه ماه شده

1390/3/11 23:22
نویسنده : مامانی
478 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز 11 خرداد نهمین ماهگرد شماست

 

پیش خودم دارم به آفرینش انسان فکر می کنم ........ روز اولی که دنیا اومده بودی به زور چشمات رو باز می کردی و شیر می خوردی ........... چه نه ماه خوبی باهم داشتیم و چه پیشرفتهایی داشتی ........... تمرکز بر روی اشیا...... تشخیص جهت صدا ، شناختن من و بابایی، نشستن، غلت زدن، سینه خیز رفتن، چهار دست و پا رفتن،دوتا دندون در آوردن، ایستادن کنار مبل، مامان و بابا گفتن، تکرار چند کلمه ایتالیایی، دست زدن، بای بای کردن و خراب کاری ...........

دختر من همه از آرامشت و خوش خنده بودن تعریف می کنند.

تو این نه ماه، شما نصف ایرن رو گشتی و به استانهای تهران، قم، اصفهان،مرکزی، فارس، چهارمحال بختیاری، کهکلویه و بویر احمد سفر کردی دختر خوش سفر من

تو این نه ماه برای اولین بار تو این ماه مریض شدی اینم به علت دندوناته که می خواهند بیاند تو دهن کوچولوت و اینکه چه شبهای بدی بود شبهای واکسن زدنت

تو این نه ماه هم کلی از فامیل و دوستای من وبابایی کادو گرفتی

من و بابایی خیلی دوست داریم از خدای بزرگ می خواهم تا همیشه سالم و سرحال باشی و من بتونم مادر خوبی برات باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
17 خرداد 90 1:47
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جونم یه پا برای خودش دیگه مارکوپولو شده عزیزخاله نه ماهگیت مبارک عزیزمممممممم ان شاا... 120 ساله بشی بوسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
20 خرداد 90 2:10
سلامممممممممم عزیز دلم خوبین ؟ بوسسسسسس