نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

مامان روان شناس

آپلود عکس

1390/1/31 0:16
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم این پست برای دوستانم می نویسم که وقتی به وبلاگشون سر می زنم نمی تونم عکسهای نی نی ها ی نازشون رو ببینم . این اتفاق برای  عکسهای نائریکا هم چندین بار افتاد و من خیلی ناراحت شدم niniweblog.comتا همسرم یک راهکار خیلی خوب به من یاد داد niniweblog.comدوست دارم این رو برای شما هم بنویسم

 

ابتدا باید در hotmail عضو بشید و hatmail ویژگی داره اونم یک فضای خصوصی که شمامی تونید عکسهاتون رو آپلود کنید و در وب سایتون استفاده کنید . من عکسهای نائیریکا از همین راه آپلود کردم  و اینجا گذاشتم . 

یکی از مزیتهای آپلود عکس در hotmail  اینه که همیشه ماندگاره و شما هر وقت که بخواهید که از همون عکس در جای دیگری استفاده کنید نیازی نیست دوباره آپلود کنید. زود برید عضو بشید من در پست بعدی تمام مراحل رو جزئی و دقیق براتون می نویسم. اگه سوالی هم دارید بپرسید اگه بتونم حتما بهتون جواب می دم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
31 فروردین 90 1:13
مامان فرشته
31 فروردین 90 11:52
وای نمی دونی با تصور اینکه با نون بربری خوابش برده چقدر دلم قنج رفته که قربونش برم بوسسسس


عکسش رو گرفتم اگه وقت کنم برات می زارم.مرسی عزیزم
آرزو
20 اردیبهشت 90 2:15
سلام مامانی واقعا ممنون از راهنماییهای سودمندت دلم نیومد ازت تشکر نکنم من بلاخره تونستم عکس پسرم رو بذارم و برای همین به اندازه یک دنیا ازت ممنونم