نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

مامان روان شناس

بدون عنوان

1390/1/30 13:51
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم من دیگه روزها و بعضی از شبها باید برم سر کار  و خیلی دلم برات تنگ میشهfree smiley emoticon  همش  دارم به تو فکر می کنم . تو رو می زارم خونه مامان بزرگ تو کلی مامنی رو خسته می کنی بعضی روزها دختر خوبی هستی بعضی روزها هم بهونه گیری می کنی ...... وقتی من رو می بینی شروع می کنی به دلبری دستات رو محکم تکون می دیniniweblog.com تا من بیام بغلت کنم..... 

پیشی من جدیدا خیلی بلا شدی ...هر وقت از بیرون می یایم تو خونه و تو رو می زارم روی زمین شروع می کنی به گریه کردن niniweblog.com فکر میکنی چون ما لباس بیرون تنمون می ریم تو رو تنها بزاریم.....چند روز پیش بابایی داست کفشاش رو واکس می زد تا بره بیرون تو بابایی رو دیدی و شروع کردی به صدا زدن و جیغ زدن تا تو رو با خودش ببره 

همیشه دوست داری موقعهای که ما غذا می خوریم کنار ما تشینی و غذا بخوری آروم می شینی و من بهت یه تکه نون می دم نصفش رو می ریزی روی زمین و بقیه اش رو هم نوش جان می کنی... نوش جونت عزیزم  و من هم مجبورم روزی دو بار خونه رو جارو کنم

ببخشید من این روزها خیلی درگیر کار بودم  و لی سعی میکنم زود به زود بیام وبرات بنویسم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
30 فروردین 90 19:10
سلام عزیز دلم
الهی فداش بشم با اون نون خوردنش بوسسسسس


خدا نکنه مرسی که به ما سر می زنی من تو بلاگفا لینکت کردم
مامان آنیسا
30 فروردین 90 19:57
سلام عزیزم دختر نازی داری خدا حفظش کنه بووووووووووووووووووووس از طرف آنیسا
راستی من اسم دختر گلتو به جمع دوستهای آنیسا اضافه میکنم


مرسی عزیزم حتما لینکت می کنم وبلاگ اصلی نائیرکا تو بلاکفاست