نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا و عید

1390/1/23 19:46
نویسنده : مامانی
385 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سال 90 سال خرگوش سال شادی برات باشه

ما همگی روز عید دور سفره هفت سین جمع شدیم niniweblog.comو از باباجی عیدی گرفتیمniniweblog.com


امسال عید من و بابایی کلی حالمون گرفته شد Ruminateچون قرار نبود بریم خونه روان شاد مامان بزرگ بابایی ...

ما با عموها و بابابزرگ رفتیم بهشت زهرا تا تو مامان شهلا رو ببینی و یه آرمگاه شهدا هم رفتیم و من از این مردان پاک خواستم تا تو همیشه سالم باشی خیلی هم دلم گرفت و یاد مادر همه این بزرگان افتادم که چه سخته از دست دادن فرزند....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعد از ظهر رفتیم خونه عمو بابایی و تو از عموجان عیدی گرفتی .. نمی دونی چقدر فائزه و فهیمه و عمو و زن عمو از دیدن تو  ذوق کرده بودند

بعد رفتیم ولنجک خونه عمه بابایی عمه جون برات یه لباس خوشکل خریده بودCheerleader و اونجا من از تو و "اما جان" دختر  آقا سعید پسر عمه بابایی عکس گرفتم اما جان خیلی خجالت می کشید...... حتما تو دلش می گفت وای این دختره ایرونی با من چی کار داره

تو راه برگشت از دم در دانشگاه شهید بهشتی رد شدیم و حس دلتنگی دوباره اومد سراغم 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بعد رفتیم خونه خاله بابایی و اونجا من از تو و امیر علی که یک ماه و نیم از تو بزرکتره عکس گرفتم.

 حالا داره خودت  رو می کشی تا من بیام بغلت کنم....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پیوند
24 فروردین 90 9:21
سلام مامان با سلیقه از مطالعه در وبلاگتون لذت بردم .