نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

مامان روان شناس

نائریکای خنده رو

1389/12/26 19:11
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      

سلام دخمل خنده روی من 

دیروز من وتو دوباره تنها بودیم من که دیکه نمی تونستم کار کنم فقط با تو بازی کردم 

نمی دونم چرا اینقدر می خندیدی شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو دل من رو می بردی . من هزار بار بغلت کردمو خدا رو شکر کردم که تو رو دارم . 

دیروز تو روروئکت بودی من دیدم که آرومی و حرکت نمی کنی بعد دیدم آروم خوابیدی  وای خدای من

                                                                                  

امروز بابایی تو رو برد حمام وگفت تو فقط خندیدی . حالا دیگه باید بیام بهت فرنی بدم تا بخوریconnie_feedbaby.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
26 اسفند 89 22:37
سلام عزیزم ای جانم قربونش برم ببین چه ناز بی دردسر خوابیده بوسسسسسسسسس[hr
مرسی عزیزم خدا نکنه خاله جون
سارا
27 اسفند 89 13:16
همیشه شاد باشی و بخندی خوشگلم
مامان فرزانه
27 اسفند 89 14:38
عیدت مبارک پیشاپیش عزیزم
مرسی فرزانه جونم شما هم سال خوبس داشته باشید