نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا هوای مامانش رو داره

1389/12/25 2:54
نویسنده : مامانی
431 بازدید
اشتراک گذاری

                       

 

سلام خوشکل مامان

خوشبختانه بر خلاف گفته آقای دکتر من دیشب درد نداشتم و تا صبح راحت بودم .............. امروز با صدای زنگ موبایل بیدار شدم . 

خاله مامان نی نی از دوستای نی نی سایت نگران من شده بود و تماس گرفته بود تا حال من رو بپرسه و ما باهم حرف زدیم

بعد از اون خاله سمیرای مهربون زنگ زد و خاله مهشید هم پیامک داد . مامانی من خیلی خوشحال شدم که دوستایی به این خوبی دارم و خیلی دوسشون دارم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

مامانی تو که قلبت پاکه برای خاله سمیرا دعا کن تا یه نی نی خوشکل بیاره تا با تو بازی کنه.............. خدای مهربون تو سال نو دل خاله رو شاد کن 

مامان جون امشب اولین چهارشنبه سوری که شمابا ما هستی. اما من و بابایی چون این رسم رو ایرانی نمی دونیم  برنامه خاصی نداریم............... 

 جوجوی من حالا هم داری بالا و پایین می پری............. 

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)