نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا مهمون داره

1390/10/30 22:02
نویسنده : مامانی
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

امروز عمو رامین و عمو علی و پریا جون اومدند خونه ما مهمونی و شما هم که عاشق مهمون هستی ف همون لحظه اول دوستان رو شناختی و خندیدی و رفتی  بغلشون....

متاسفانه  روز یک شنبه قراره بریم کرمان خونه عمه فاطمه وقرار عمو بایک و خاله سپیده هم از تهران بیاند و و در کرمان به ما پیوندند. 

 بزار یه کم از کارات تعریف کنم.

دیگه هم چیز رو می شناسی . خودت می ری سر یخچال و هر چی خودت بخواهی بر می داری.

خودت آهنگ مورد علاقه خودت  ( بری باخ )رو که همیشه با اون می رقصی رو خودت می یاری و گوش می کنی.

برای هر چیز یکه می خواهی به صورت تلگرافی صحبت نمی کنی بلکه چند تا جمله به زبان خودت سخنرانی می کنی.

جند روزه دیگه بوس آبدار و صدا دار می کنی. چند روز  پیش که رفته بودیم خونه عمه بابایی که چند روزی اومده بودند یزد. فهمیده بودی که مهمون هستیم و خیلی مودب بودی.

این چند روز که ازل پیش ما هست مدام از کاری هم تقلید می کنید. 

یکی از فامیل های مامان جون (مژگان خانم)همیشه  به مامانی زنگ می زند که هر وقت تو رفیتی اونجا زنگ بزنه تا بیاند دنبالت

منم به مامانی گفتم این دفعه زنگ بزن . خلاصه وقتی زمگ زده بودند و مهدی اومده دنبالت تو با اینکه  یک بار بیشتر مهدی رو ندیده بودی رفتی راحت تو ماشین نشستی و گریه نکردی.

قربونت برم که هر روز شیرین تر و بامزه تر از روز قبل می شی. هر روز دوست داشتنی تر میشی. حالا هم اومدی پیش من تا آهنگ برات بزارم.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آريا
1 بهمن 90 11:22
خاله قربونت برم كه روز به روز داري براي خودت خانوم تر و ماه تر مي شي خدا نگهت داره عزيزم
مامان شینا
2 بهمن 90 17:01
سمانه مامان پارسا جون
3 بهمن 90 11:49
الاهی بگردم ببینم با بری باخ ترکی میرقصی؟
مامان آوا
3 بهمن 90 18:56
آفرین به دخی گل و باهوشم
مامان پریسا
6 بهمن 90 10:21
وای از دست دخترای این دوره زمونه. قربون دخمل باهوش.
parya
6 بهمن 90 12:42
سلام من پریا هستم اگه دوست داری به منم سر بزن
مريم مامان آريا
11 بهمن 90 11:00
سلام عزيزم وبلاگتون رو خوندم خوشحالم يه همشهري پيدا کردم البته من تهرانم اگه اجازه بدي لينکتون کنم
آرتین خان
12 بهمن 90 23:36
عزیزم چرا متاسفانه کرمان میرین؟
دوست نداری؟
قربون نائیریکا جون که چقدر بلا شده
ببوسش مامانی


نه عزیزم کرمان رو دوست داشتم و دارم به علت اینکه من باید مرخصی می گرفتم و به من مرخصی نمی دادند