نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا مریض شده

1390/10/15 19:26
نویسنده : مامانی
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم...........

قربونت برم، از  هفته پیش  یه کم سرما خورده بودی اما چیز نگرا ن کننده نبود تا دو روز پیش که خیلی بی اشتها شده بودی و دیروز که من گذاشتمت خونه مامانی، کلی گریه کردی بودی و نا آروم بودی و ..........

مادر جون خیلی نگرانت شده بود، بابایی هم از شب قبل تب کرده بود و من نگران بیماری هر دوتای شما بودیم . بنابراین هر سه با هم رفتیم درمانگاه ... و تو رو بردم پیش دکترت، آقای دکتر گفتند که سزما خوردگیت چیز خاصی نیست اما گفتند که ممکنه عفونت روده باشه و برای شما آزمایش نوشتند و تو امروز اولین بار آزمایش دادی، بعد از ظهر من بعد از برگشتن از سر کار  رفتم نتیجه آزمایشت رو گرفتم و به دکتر نشون دادم و گفت که چیز خاصی نیست.اما چیزی که من رو نگران میکنه  اینه که شما خیلی بی اشتها شدی و عملا دو روزه که غذا نخوردی. 

دایی احسان و بابا جون کلی برای خاله مژگان تعریف کرده بودند که تا سفره پهن میشه تو فوری می یایی می شینی اما ................

حالا راحت خوابیدی من امیداورم تو و بابایی زود خوب بشید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شینا
16 دی 90 1:41
ایشالا زودتر حالشون خوب شه بوس برا نائیریکا عزیزم
مامان پریسا
18 دی 90 11:52
ایشالله که مشکلی نیست.
مامان نوژا
20 دی 90 8:00
درکت میکنم چقدر سخته که عزیزای دل ادم مریض باشن ایشالا 2 تا شون زود خوب بشن
مامان حسني
20 دی 90 10:06
زود خوب ميشه بي اشنهاييش ممكنه به خاطر دندون دراوردن باشه ببين چيزي نوك نزده تودهنش
مامان آوا
3 بهمن 90 18:57
الهی بگردم خاله جونم امیدوارم دیگه این بی حالی و مریضی نیاد سراغت عروسکم