نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

مامان روان شناس

آرامش و خواندن

1390/8/14 1:04
نویسنده : مامانی
581 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چقدر آرام می شوم وقتی می خوانم.............. فهمیدم علت نا آرامیم چیست، از خواندن دور شدم. ممنون نیلوفری که هرگز ندیدمت و یاسمن دوستی که سالها پیش 13 سال پیش کتاب صادق هدایت یک دوستی آرام بین ما برقرار کرد.  ممنون هیچ کس دیگر مثل شما دونفر مرا آرام نمی کند.می دانی وقتی می خوانی فقط به کتاب فکر می کنی و تحلیل نوشته ها..............

پس باید در مورد کتاب درمانی هم بیشتر بدانم................ حالا ساعت 1 نصف شب چشمهایم از خستگی باز نمی شود. اما باز می خواهم بخوانم و آرام شوم. مثل دوران جوانی دوباره معتاد شوم به کتاب ..........دیگر دوران خماری بس است...........می خواهم دوباره مغزم را پر از مورفین کنم و گیرنده های اندروفینیم را پر کنم..................

اما یادت باشد حس مادری، حس آرامش و نگرانی و........... حس دیگریست. که این روزها برای دوستانم س و ز آرزو دارم. به دعا اعتقاد دارم و امروز وقتی بهت شیر می دادم برایشان دعا می کردم و از خدا می خواستم تا آنها هم حس زیبای مادرانه را درک کنند.

زندگی پر از شور هست، شور زندیگیمان را باید بیشتر کنیم.........................

چه صدای زیبایی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو وبابایی بلند بلند توی خواب نفس می کشید و صدای نفس کشیدنتان همان شور زندگی من هست.

این عکس فعلا روی صفحه کامپیوتر هست. اینجا تو 6 ماهه بودی و من عاشق خنده هاتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمیه : مامان مسیح مقدس
14 آبان 90 2:06
سلام خانومی ...خوبی ؟ به به چه دخمل نااازی دارین...خدا حفظش کنه.... خیلی جالبه ...نائیریکا جون فقط 10 روز از مسیح من کوچکتره الهی.... اگه مایل به تبادل لینک هستین....ما رو با اسم مسیح مقدس لینک کنین و یه خبر بدین و بگین دوست دارین با چه اسمی لینکتون کنم... مرسی عزیزم
مامان آیلا
14 آبان 90 8:58
آفرین به شما که استارت مطالعه رو زدین امیدوارم موفق باشین اخه این کوچولوها خیلی به توجه ماها نیاز دارن من که اکثرا با کمبود وقت مواجهم
گیلدا
14 آبان 90 11:46
سلام . به به چه عکس خوشکلی. انشااله همیشه همتون خندون باشید.راستش در مورد آرامش بهت توصیه می کنم کتاب 4 اثر از فلورانس اسکاول شین رو مطالعه کنی یه کتاب روانشناسی معنوی است. بسیار کتاب زیبا و کاربردیه.من چندین بار خوندمش و به دستوراتش عمل کردم. باورت نمیشه خیلی عالی جواب می ده.اگه دوست داشتی خلاصه یا جملاتی ازش بخونی تو سایت تفکر مثبت هست. می تونی بهش مراجعه کنی.برات روزی خوش رو آرزومندم
مامان پارسا جون
14 آبان 90 11:57
خیلی زیبا بیان کردی عزیزم
مامان آريا
14 آبان 90 14:22
اميدوارم خدا طعم شيرين مادري رو به تمامي خانم ها بچشونه كه هيچ حسي مثل حس مادري زيبا نيست
مامان نفس طلایی
14 آبان 90 21:16
واقعا به نظر من کتاب بهترین دوسته من که جزو معتادانش هستم
مامان آريا
15 آبان 90 13:04
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
مامان شینا
16 آبان 90 2:28
عیدتون مبارک خیلی خنده قشنگیه
مامان حسنی
16 آبان 90 19:06
سلام عیدتون مبارک این مدت حسابی سرم شلوغ بود ونتونستم بیام بهت سربزنم ولی به یادت بودم ببخشید اگه با تاخیر اومدم خداراشکرارامش دوباره برگشته هرچیزی که تمرکزادم را ازناراحتیها به یه چیز مفیدتر منتقل کنه باعث میشه ارامش بیشتری کسب بشه حالا این تمرکز می تونه حتی حین رانندگی هم ایجادبشه راستی میشه کتابهای خوبی که می خونی به من هم معرفی کنی دوست دارم مطالعه کنم همیشه فیلم دیدن را خیلی دوست داشتم وبیشترازاون عاشق تحلیل وتفسیر بعدش معمولا اون روزها با خواهرم بعد ازدیدن فیلم جلسه نقد وبررسی میذاشتیم حتی قبل ازخواب ولی حالا خیلی کم فرصت می کنم من هم ازخدا می خوام نظر لطفی به دوستامون "س" و"ز" بندازه و حس مادری را خیلی زود زود درک کنن امیدوارم همیشه خوش وخرم باشید ناییریکاجونم راببوس
سميرا
17 آبان 90 23:54
ببخشيد كه اين قدر دير اومدم وبلاگ اين خوشكله باز نمي كرد . شكر خدا آرومي دوباره . بايد خودتو پيدا مي كردي . عزيزم مواظب خودت و خونواده ت باش
مامان وانیا
2 آذر 90 2:12
کتاب هم برای اهلش یه دنیاست یه پنجره از ذهنت به سوی هر چی که میخوای موفق باشی
مامان پریسا
5 آذر 90 18:28
سلام مامان نانی جون . کم پیدایی. ایشالله که خوبی؟
مامان طاها
11 آذر 90 16:45
خدا حفظش کنه خیلی نازو ملوسه. اسفند و صدقه یادتون نره.
مامان مانلي
16 آذر 90 15:54
اين عزيز چه خوردنيست.... بوسه و مهر