نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مامان روان شناس

10 ماه نیمگی نائیریکا جونم

1390/4/30 20:13
نویسنده : مامانی
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم قربونت برم که 10 ماه نیمه شدی

یعنی 1 ماه ونیم دیگه یک ساله میشی عزیزم

بزار از کارای جدیدت بنویسم

خیلی موسیقی های شاد رو دوست داری تا می شنوی شروع می کنی به تکون دادن خودت اگه ایستادی باشی پاهات رو تکون می دی . اکه نشسته باشی  یا در حال چهار دست و پا رفتن باشی بدنت رو تکون می دی Happy Dance

وقتی می بینی من دارم با لپ تاپ کار می کنم فوری حمله ور میشی و حسابی می خندی

به کشو ها علاقه زیادی داری و تمام تلاش خودت رو برای باز کردنشون می کنی

اما کابینت آشپزخونه که دیگه نگو راحت درش رو باز می کنی و با وسایلش ور می ری و خرابکاری می کنی 

وچند روز پیش  زدی در قوری رو شکستی و البته بعدش هم به روی خودت نیوردی. در ظرف برنج رو برداشته بودی و برنجا رو مشت می کردی و می ریختی رو زمین و می خندیدی و البته برنج خام رو هم می خوردی

به همه جای خونه سر می زنی وقتی من صدات می کنم فوری می دوی طرفم

شب هم که بابایی می یادخونه تا می بینی صدای در می یاد میدوی طرف در تا بپری تو بغل بابایی و با ذوق می گی با......  با

جدیدا دست می دی قربونت برم که اینقدر اجتماعی هستی

علاقه زیادی هم به دست زدن داری و با شنیدن هر صدایی دس دسی می کن. و همچنین تلویزیون

دوستان عزیزم نائیریکا بیدار شد پس من عکسهای جدید نائیریکا رو به زودی براتون می گزارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

malusak
30 تیر 90 19:42
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ ملوسک لیدی ♥ لینک کن www.malusak-lady.blogveb.com بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
مامان زهرا نازنازی
30 تیر 90 20:51
مبارک باشه عزیزم
مامان آوا
31 تیر 90 5:53
قربونت برم عروسکم
مامان پارسا جون
31 تیر 90 16:09
مبارک باشه گل قشنگم ان شاالله تولد یک سالگیت عزیزم
مامان نی نی گولو
31 تیر 90 16:34
سلام مبارک باشه گلم شیطونی هاش دل می بره