نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکا اومده

1390/4/4 2:45
نویسنده : مامانی
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

خوشبختانه امروز من پروژه رو تحویل دادم

تو این چند هفته نتونستم خوب بهت برسم.امروز هم از صبح تا شب داشتم خونه رو تمیز می کردم

شب هم خاله زنگ زد و با مامان جون و دایی احسان و خاله جون رفتیم پارک

فردا هم کلی کار عقب افتاده دار که باید انجام بدم. بنابراین امروز چند تا عکس از شما برای عموها و خاله ها می زارم تا سر وقت بیام و باهات حرف بزنم.

 

نائیریکا و درویش در 7 ماهگی

 

نائیریکا در هتل باغ مشیر لممالک

 

نائیریکا بعد از خوردن ماست

 

نائیریکا تو بغل عمو فارسی که خیلی دوسش داره و چند وقته نائی جون رو ندیده و دلش خیلی تنگ شده

عزیزم حالا داری من صدا  می کنی تا بیام پیشت .. داری می گی ماما .. ماما 

قربون اون مامان گفتن بشم. الان می یام بغلت می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

raeen
4 تیر 90 2:38
عزیزم چه دخمل نازی
مامان فرشته
4 تیر 90 14:39
سلام عزیز دلم خسته نباشی
ای جونممممممم قربونش برم من با اون لب و دهن ماستیش
بوسسسسسسسسس

مرسی مامان گیسو جون