نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

مامان روان شناس

ماه مهر

1391/7/30 19:28
نویسنده : مامانی
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم زورهای مهر روزهای پر مشغله ای برای من بود بنابراین اصلا نتونستم بیام و برات بنویسم.

تو دیگه دختر بزرگی شدی و می ری مهد کودک  و با مهد خوب کنار اومدی

هزار تا قربون صدقه ات می رم وقتی لباس فرم مهد رو می پوشی

طبق معمول پرسنل مهد رو هم شیفته خودت کردی.

کلی کارهای جدیدد یاد گرفتی و قشنگترین کارت ورزش کردنت هست ، که تمام حرکات مربیتون رو تکرار می کنی ،البته این روزها خیلی دلم برات تنگ می شه چون عصرها هم می ری خونه مامان بزرگ.............

ای پست رو خیلی با عجله نوشتم تا ماه مهر بدن پست نباشه.

 خدا رو شکر بعد از 10 روز بیماری خدا رو شکر تازه حالت خوب شده . قربونت برم نفس مامان

مرسی دختر قشنگم به خاطر همراهیت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیرناز
30 مهر 91 20:00
سلام عزیزم خوشحالم که هستین و شادین شما جز اولین کسایی بودین که لینک کردم همیشه دیدن فرشته نازت خوشحالم میکنه


لطف داری دوست مهربونم
مامان آیلا
6 آبان 91 8:36
به به دخمل کوچولومون هم مهد می ره ان شا اله دانشگاه
مامان نیکان
13 آبان 91 10:41
سلام وای دلمون آب شد پس کی عکسهای این کفشدوزک زیبا رو میگذارید.
مامان آوا
16 آبان 91 17:35
عزيزمي منم شيفته تو شدم نانا جونم
مامان نوژا
18 آبان 91 10:11
ای جونم با ورزش کردنت
مامان نوژا
27 آبان 91 8:18
مامان پارساکوچولو
29 آبان 91 17:34
سلام عزیزم خوبی؟دختر گلت رو میبوسم
sepide
1 آذر 91 18:00
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم ***************************** دختر همچون ابریشمم سلام عزیز دلم به لطف رحمتی که دو روزه بی وقفه،کم و زیاد میباره هوای شهرمون تمیز و رویایی شده و کوچه ها و خیابونا آدما رو به قدم زدن و لذت بردن از این همه زیبایی و شگفتی میکنن. اما آدما اونقدر درگیر مسایل روزمره و دل مشغولی هایی هستن که باریدن و صفایی عشق خالقمون رو نادیده می گیرن،چشمهاشون رو می بندن و با کم لطفی مدام دنبال یه سقفی می گردن که نکنه یه وقت قطره ای بارون روی سرشون بیوفته یا خیس بشن... ندیده گرفتن زیبایی و لطف و عشق از همین جاها شروع می شه تا بزرگ و بزرگتر میشه تا دلامون قفل می شه و تا چیزایی که خوشحالمون می کنه کوچیک وکوچیکتر میشه و دیگه حتی باریدن بارون،بوی برگ هایی که تا دیروز وقتی روشون راه می رفتی صدای خرد شدنشون قشنگترین صدا بود،بازی با بخار گرم نفس هامون که نشونه ایی برای زنده بودن و فرصتی برای زندگی رو نمی بینیم و ساده و ساده از کنارش رد میشیم... به اینجا که برسیم دیگه نه می تونیم خودمون رو خوشحال کنیم نه موجب آرامش و خوشحالی اطرافیانمون حتی عزیزانمون باشیم. به اینجا که برسیم نه تنها احساسات خودمون دیگه برامون اهمیت نداره،بلکه احساس و بودن هیچ کسی واسه مون مهم نیست... عشق عمه شما دوباره سرما خوردی و حال نداری. وقتایی که تو سرما می خوری منم دلم می گیره،وقتی خوب شدی باید واکسن آنفولانزا بزنی که دیگه تا آخر زمستون مریض نشی،به امید خدا (اینطور که پیداست زمستون سردی باید داشته باشیم) فرشته ی کوچولوی من زندگی عمه با بودن شماها رنگ و شیرینی داره پس مواظب خودت،مامانی و بابایی باش. ****************************** کودکان وقتی با تصدیق شدن زندگی کنند عشق را می آموزند. اگر با توافق زندگی کنند دوست داشتن خود را می آموزند.اگر با دوستی و محبت زندگی کنند زندگی در دنیای امن را می آموزند. دوست دارم قشنگترین دلخوشی عمه زود خوب شو عمه قربونت شه
sepide
1 آذر 91 18:05
" براش بنویس دوستت دارم. آخه میدونی چیه؟ آدما گاهی اوقات حرفاشون یادشون میره اما یک نوشته به این راحتی ها پاک شدنی نیست" برایت می نویسم که با همه ی قلبم دوستت دارم تا در گذر این ثانیه ها فراموش نکنی عمه ای داری که با همه ی وجودش دوست داره
وانیا باستان پور
10 آذر 91 15:55
عزیز دلم لینکم کن دوستای خوبی براهم خو.اهیم شد
من و برادرم
13 آذر 91 21:33
دلم برات تنگ شده
sepide
30 آذر 91 16:19
يلدا يعني: يادمان باشد كه زندگي آنقدر كوتاه است كه يك دفيفه بيشتر باهم بودن را بايد چشن گرفت.... دختر همچون ابريشمم: عمرت بلند لبات خندون روزگارت شيرين دقايقت شاد دوستت دارم
يك ادم با فرهنگ
7 بهمن 91 21:13
خيلي اسم مزخرفي بچت داره اون دنيا جواب خدا وبچتو چي ميخواي بدي متاسفم براي شما بي فرهنگ ها كه بي توجه به فرهنگ اسم انتخاب ميكنيدخب مزاشتي آمريكا

آره خوب