نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

مامان روان شناس

تولد نائیریکای کفشدوزکی

1391/7/21 19:30
نویسنده : مامانی
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک بت زیبای من

عزیزم امروز دو ساله شدی همه هستی من

بزار از تولدت بگم: تولد دوستانه ی ما به خوبی برگزار شد

 تو هفته قبل از تولد خیلی خسته شدم.به بهانه تولد تو خونه تکونی کردم و کلا همه خونه رو تمیز کردم.

اول از همه کارت دعوت

 

 

 

روز تولد دوستانه خیلی شاد و خوشحال بودی و مدام بازی می کردی . اما از شمع فوت کردنت بگم که 3 بار شمعت رو فوت کردی و و برای خودت هورا هم می کشیدی . کلی کادو گرفتی . تولد اول که دوستانه بود با حضور دوستانمون برگزار شد و بهمون خیلی خوش گذشت. دوست من خاله فهیمی و دخترش غزل که 3ماه از شما بزرگتره هم اومده بودندو دعوای شما سر صندلی هم خالی از لطف نبود

مهمتر از همه کادوی خاله مریم بود 

دست خاله مریم درد نکنه با خاطر هنرمندیش و اینکه کلی وقت گذاشته 

 

اما از تولد دوم بگم روز 11 شهریور که با حضور پدر بزرگ و مامان بزرگ وخاله و دایی برگزار شد. البته باباجی و عمو امیر عباس هم زحمت کشیده بودند از تهران برای تولد شما اومدند .  البته من روز قیل از تولد به خانم عمو وحید زنگ زده بودم که گوشیش خاموش بود و بعد متوجه شدیم که اصلا خطش خاموشه   ....    باباجی امسال برعکس پارسال که ما رو فراموش کردند؛ یک سکه کامل طلا به شما هدیه دادند. دستشون درد نکنه. البته اولی که اومدند شما غریبی می کردی اما بعد کلی باهم بازی کردید. شما هم که دلبری می کردی اساسی

 عکسهای تولد در پست بعدی

خلاصه تولد کفشدوزکی شما به خوبی سپری شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیلا
1 مهر 91 10:59
خانم خانما تولدت مبارک ان شا اله 120 ساله بشی


مرسی خاله جون
مامان حسني
4 مهر 91 11:31
سلام به به تولد مباركش باشه
چه كادوهاي خوب وخوشگلي هميشه لبتون خندون ودلتون شادباشه بيخيال حرف وحديثها
راستي فرانك جونم يه اسفنددوكن براي خودت كه بعدازمدتها اينجا را اپ كرديها(يكي ندونه فكرميكنه من خيلي زرنگ وزودزود اپ مي كنم
ناييريكا جونم راببوسش حسابي


مرسی عزیزم. حرف و حدیثی نیست که نگرانش باشم.اصلا وقتی برای آپ کردن ندارم.
الهام مامان آوینا
4 مهر 91 23:58
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم...سالم و پایدار باشی همیشه...
مامان نیکان
7 مهر 91 13:05
به به تولد گل دختر مباررررررررررررررک انشالله 120 ساله بشه.
مامان نیکان
9 مهر 91 13:32
خانم کفشدوزک زیبا تولدت مبارک.
مامان نوژا
10 مهر 91 9:02
تولدت مبارک عزیزم.
دیگه دنبال پرتقال فروش نگرد فراموششون کن کارهای بعضی ها رو فقط بایید به دست فراموشی سپرد مامانی عزیز


دنبال پرتقال فروش نمی گردم نوشتم بدونند که پرتقال فروش گم شده
sepide
27 مهر 91 12:38
سلام دختر کفش دوزکی من عزیزدلم دو سالگیت مبارک گلم امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی و کنار مامانی و بابایی مهربونت که بهترین مامان و بابای دنیان،روزای شیرینی رو تجربه کنی دوست دارم ناییریکای خوشگل من
مامان نفس طلایی
1 آبان 91 18:45
تولدت مبارک ستاره
من و برادرم
12 آذر 91 20:35
از طرف من به این کوچولو تولدش را تبریک بگو. و اگر هم دوست داشتی رمزت را به من بده تا عکس هایت را ببینم.