نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

مامان روان شناس

نائیریکای هنر مند

1391/3/30 3:04
نویسنده : مامانی
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نفس مامان

این روزها من شاهد کارهای جدید تو هستم و هر روز یک مورد جدید یاد می گیری و چه زود بزرگ شدی و و چه جالب هر کار تو برای ما تازگی داره و ما کلی ذوق می کنیم

این روزها خیلی مستقل شدی و خودت می ری برای خودت از در یخچال اب بر می داریف لیوان رو می زاری و با انگشت کوچکت اهرم رو فشار می دی و البته دقبقا همون قدر اب که نیاز داری برای خودت می ریزی.

دیگه خیلی خوب حرف می زنی و تقریبا همه چی رو می گی البته به زبون خودت و ما باید رمز گشایی کنیم.

زبان فارسی و ایتالیایی رو قاطی کردی مثا به هندوانه می گی مالا حالا این ترکیب رو از کجا آوردی اینه ککه بابایی یادت داده که توپ می شه پالا و چن هندونه گرده و شبیه توپه به هندونه هم می گی پالا و چون بابایی تصحیح کرده و بهت می گه ملونه و شما هم ملونه و پالا رو باهم ترکیب کردی.

البته به تربچه هم می گی پالا و تربچه رو می ندازی روی زمین و می گی پالا اونجا او تاد.

و هنر نمایی تو شما تو کلمه نیست هست و وقتی ما بهت می گیم نائیریکا نیست. دستات رو می گیری جلو چشمات و می گی  نانا نیست و دستات رو بر می داری و می گی هست و کلی می خندی.

عاشق تاب بازی هستی و برای عروسکات هم با پایه دوربین تاب درست کردی!!!!!!!!!!

وای عاشق این هستی که ما مهمون داشته باشیم. و بعد از رفتن مهمونا مراسم گریه و زاری برقرار است

البته وقتی بابابزرگ و مامان بزرگ بیاند که شما نمی زاری برند و اینقدر محکم بغلشون می کنی تا اونا مجبور می شند تو رو ببرند خونه.

راستی یادم رفت بگم که حسابی نقاش شدی  و دیوار خونه خودمون و مامان جون رو حسابی خط خط کردی.

عاشق پارک هستی تو پارک اینقدر سوار تاب و سرسره می شی که من و بابایی خسته می شیم.

من هر روز عاشق این شادی بیش از حد و انرژی زیاد تو هستم.

کلا آب بازی رو خیلی دوست داری، روز 15 خرداد  رفته بودیم . پیکنیک و شما کلا داشتی آب بازی می کردی و اینقدر اب بازی کردی و کلی هم افتاب سوخته شده بوذی

دیگه چون خیلی شیطون شدی  ما دیگه برنامه سفر خارج از یزد نذاشتیم تا تو راحت باشی .

جدیدا نقاش ماهری شدی و خط های بسته می کشی، شبیه گل و می گی دل(گل) قربونت برم که نقاش شدی.

عکسهای جدید نانا در پست بعدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیلا
31 خرداد 91 10:16
آفرین به این دخملی زبر و زرنگ
مامان شینا
31 خرداد 91 16:46
ماشالا به دختر نازمون که این همه خانم شده
مامان آوا
3 تیر 91 11:07
عزیزمی دختر خوشگل و بانمکم
مامان نوژا
6 تیر 91 9:57
جونم .باهوشم
sepide
7 تیر 91 22:24
دلم برات خییییییییییییلیی تنگ شده عزیز دلم دوست دارم عمه ای
مامان نيكان
31 تیر 91 16:07
سلام دوست عزيز
از اينكه وب همشهري عزيزم رو ديدم خوشحالم دختر ناز و دوست داشتني همراه با اسم بسيار زيبايي. با اجازه شما رو تو لينك دوستهام گذاشتم.


مرسی مامان نیکان جان . منم به شا سر می زنم . و ضمنا شما هم لینک شدید